
W ciągu ostatniej dekady e-mail marketing stał się coraz bardziej popularny i niezbędny. Służy jako niezawodny kanał marketingowy do edukowania nowych subskrybentów, budowania marki i zwiększania wysiłków CRM podczas postępów w kierunku ścieżki sprzedaży. Jednak wybór odpowiedniej usługi e-mail marketingu stał się trudniejszy niż wcześniej. W przypadku wielu konkurentów trzeba dużo przeanalizować, aby uzyskać odpowiednią usługę, która łączy przystępność cenową i funkcje.
Ten artykuł przedstawi Ci naszych najlepszych dostawców marketingu e-mailowego i pomoże wybrać usługę, która odpowiada Twoim potrzebom.
Dlaczego warto rozważyć skorzystanie z usługi e-mail marketingu
Platformy e-mail marketingu zapewniają wiele kluczowych funkcji, w tym:
Formularze rejestracji, których możesz użyć na swojej stronie internetowej Wysokie wskaźniki dostarczania wiadomości e-mail (zarządzanie własną dostarczalnością to duże zadanie) Szablony dla różnych typów kampanii, a także edytory do ich dostosowywania Zaawansowane funkcje automatyzacji poczty e-mail oparte na zaangażowaniu, behawioralnych i Analityka danych eCommerce w celu poznania funkcjonalności A/B Twoich subskrybentów w celu ulepszenia Twoich kampanii
To tylko krótki przegląd niektórych funkcji, których oczekujemy od każdej wysokiej jakości usługi marketingu e-mailowego w 2023 roku. Możesz mieć dodatkowe wymagania w oparciu o Twoje unikalne potrzeby i grupę docelową. Ponieważ dostępnych jest tak wiele opcji w różnych przedziałach cenowych, warto wybrać usługę, która koncentruje się na funkcjach, które są dla Ciebie ważne.
6 najlepszych usług e-mail marketingu dla Twojego bloga, firmy lub organizacji
Aby pomóc Ci zdecydować, jakiego narzędzia użyć, skupimy się na usługach e-mail marketingu, które polecamy dla wszystkich rodzajów firm i w szerokim zakresie cenowym. Kilka z tych usług obejmuje bezpłatne poziomy, ale ogólnie rzecz biorąc, są to rozwiązania premium.
Wybraliśmy je na podstawie ich opcji cenowych, zestawów funkcji, popularności i niezawodności.
1. Mailchimp
Mailchimp to najpopularniejsza usługa e-mail marketingu na rynku. Zrobił plusk dzięki powiązanemu marketingowi i darmowym narzędziom, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla małych firm i freelancerów. Ostatnio te bezpłatne funkcje zostały ograniczone, ale ich dominacja nadal jest niekwestionowana.
Korzystając z Mailchimp, możesz mieć do 500 kontaktów na swojej liście i wysyłać do 1000 e-maili miesięcznie w ramach bezpłatnego abonamentu. Z naszego doświadczenia wynika, że to wystarczy dla nowych firm, umożliwiając rozpoczęcie marketingu e-mailowego bez wydawania pieniędzy.
Integracja Mailchimp z WordPress jest stosunkowo prosta, a usługa działa również z wtyczką Bloom. To sprawia, że konfigurowanie stylowych formularzy zgody w Twojej witrynie jest jeszcze bardziej dostępne. A ze względu na swoją popularność jest obsługiwany przez prawie każdą wtyczkę formularza i narzędzie marketingowe.
Kluczowe cechy:
Uzyskaj dostęp do wielu kanałów marketingowych (e-mail + social) Korzystaj z szablonów, aby szybciej tworzyć kampanie Zautomatyzowane ścieżki zakupowe klientów i wyzwalane sekwencje e-mail Dzięki płatnym planom twórz segmentację i przeprowadzaj ankiety dla klientów Divi Forms integruje się z nim

Najlepszy dla:
Najlepsze dla tych, którzy chcą ogromnej i popularnej usługi e-mail marketingu. Będziesz wiedział, że inne narzędzia to obsługują i że nie powinieneś mieć problemów. Jest to również świetna platforma, gdy przechodzisz na wyższe poziomy płatne, więc nie przerośniesz szybko Mailchimp
Cena: Ograniczony bezpłatny poziom, z dostępnymi planami premium już od 13 USD miesięcznie
Zdobądź MailChimpa
2. Hubspot

HubSpot to najlepiej zintegrowana usługa e-mail marketingu, która łączy się z innymi narzędziami HubSpot, takimi jak CMS, CRM i czat na żywo. Jest to kompleksowa platforma marketingu przychodzącego oferująca różne narzędzia, które pomagają firmom przyciągać, angażować i zachwycać klientów. Jego usługa marketingu e-mailowego to tylko jedna z wielu jego funkcji, ale jest potężna, która może pomóc w tworzeniu i realizacji skutecznych kampanii e-mailowych.
Platforma e-mail marketingu HubSpot umożliwia tworzenie ukierunkowanych kampanii e-mailowych przy użyciu spersonalizowanych treści i automatycznych przepływów pracy. Możesz także użyć HubSpot do segmentacji listy e-mailowej na podstawie różnych kryteriów, takich jak wcześniejsze zachowania zakupowe, aktywność w witrynie lub dane demograficzne. Działa również ze stronami WordPress.

Kluczowe cechy:
Twórz ukierunkowane kampanie e-mailowe przy użyciu spersonalizowanych treści i automatycznych przepływów pracy Segmentuj listę e-mailową na podstawie różnych kryteriów Korzystaj z narzędzia do tworzenia wiadomości e-mail metodą „przeciągnij i upuść”, aby tworzyć atrakcyjne wizualnie wiadomości e-mail Zintegruj z szeroką gamą narzędzi innych firm Zawiera unikalne funkcje, takie jak wideo w wiadomościach e-mail i spersonalizowane linie tematyczne
Najlepszy dla:
Firmy, które potrzebują kompleksowej platformy marketingu przychodzącego, która obejmuje marketing e-mailowy i integruje się z szeroką gamą narzędzi innych firm.
Cena: Dostępny bezpłatny plan; płatne plany CRM zaczynają się od 50 USD miesięcznie
Kup Hubspota
3. MailerLite

MailerLite to jedna z najlepszych dostępnych bezpłatnych platform e-mail marketingu. Jako świetna, rozwijająca się usługa, wiele osób przeszło na nią i jest zachwyconych jej funkcjami i bezpłatnymi ofertami.
Poza tym MailerLite oferuje wszystkie funkcje, których można oczekiwać od wiodącej w branży usługi e-mail marketingu. Darmowy plan obsługuje do 1000 kontaktów i pozwala wysyłać 12 000 e-maili miesięcznie (znacznie więcej niż Mailchimp).
Kluczowe cechy:
Zintegruj swoje kampanie z setkami usług stron trzecich Witryny, strony docelowe i formularze rejestracji zawarte w bezpłatnym abonamencie Wizualny konstruktor automatyzacji do łatwych do zbudowania sekwencji warunkowych Przeciągnij i upuść narzędzie do tworzenia wiadomości e-mail z szablonami (szablony tylko w płatnych planach) Uzyskaj dostęp do biblioteki bezpłatnych zdjęć stockowych wraz z subskrypcją
Najlepszy dla:
MailerLite jest najlepszy dla firm każdej wielkości, które chcą tworzyć i wysyłać biuletyny e-mailowe, strony docelowe i formularze. To potężna platforma e-mail marketingu, która oferuje szeroki zakres funkcji.
Cena: Hojny bezpłatny z cenami premium zaczynającymi się od 10 USD miesięcznie
Pobierz MailerLite
4. Stały kontakt

Constant Contact to najlepsza usługa e-mail marketingu dla małych firm, oferująca szablony kampanii, treść kampanii AI i funkcje automatyzacji. Błyszczy, ułatwiając marketing e-mailowy zapracowanym właścicielom firm i ich pracownikom. Nie jest to najbardziej zaawansowana platforma na liście, ale ma wszystkie niezbędne funkcje, których potrzebujesz, a także kilka innych przydatnych rzeczy.
Korzystając ze stałego kontaktu, możesz wysyłać e-maile z porzuconymi koszykami, zbierać darowizny online i prosić o RSVP na wydarzenia. W zestawie znajduje się również platforma do publikowania organicznych postów na Facebooku, Instagramie, Google Moja Firma i nie tylko. Ponadto umożliwia tworzenie płatnych reklam dla wielu z tych platform. Sprawdź naszą recenzję Stały kontakt, aby dowiedzieć się więcej.

Większość planów zawiera sugestie treści AI. Jest to szczególnie pomocne przy tworzeniu angażujących (i otwieralnych) linii tematycznych w oparciu o najlepszą generatywną technologię sztucznej inteligencji oraz wszystkie nauki Constant Contact, aby zachęcić użytkowników do otwierania wiadomości e-mail.
Kluczowe cechy:
Integruje się z WooCommerce i innymi rozwiązaniami eCommerce Konstruktor wizualny do tworzenia ścieżek automatyzacji zarówno dla wiadomości e-mail, jak i SMS-ów (osobny dodatek do SMS-ów) Szablony wiadomości e-mail, stron docelowych, a nawet ścieżek automatyzacji Integruje się z Google Ads, Facebookiem i Instagramem
Najlepszy dla:
Constant Contact jest najlepszy dla małych firm, które chcą pewnie tworzyć i wysyłać skuteczne kampanie e-mail marketingowe. Constant Contact ma jedne z najlepszych wskaźników dostarczalności, a obsługa klienta jest łatwo dostępna.
Cena: Plany zaczynają się od 12 USD miesięcznie
Uzyskaj stały kontakt
5. ConvertKit

ConvertKit to najlepszy dostawca e-mail marketingu dla twórców treści. Oprócz posiadania podstaw, takich jak niestandardowe strony docelowe i formularze rejestracji, ConvertKit oferuje również narzędzia do zarządzania treściami. Na przykład możesz tworzyć strony docelowe, które sprzedają produkty cyfrowe i rejestrują użytkowników na swojej liście e-mailowej. Niewielu dostawców ma wbudowane strony docelowe umożliwiające zakupy w swoich usługach; jeśli tak, to nie są najlepsze.
Aby pokazać, jak bardzo jest zorientowany na twórców, mają również „strony z linkami” w stylu Linktree, których możesz używać na swoich stronach społecznościowych, aby pomóc swoim obserwatorom dotrzeć do treści i platformy, na której chcą Cię zobaczyć. Może również tworzyć płatne biuletyny, plany subskrypcji treści i słoiki z napiwkami, dając większej liczbie twórców dostęp do prostych narzędzi monetyzacji.

Kluczowe cechy:
Twórz strony docelowe, które mogą zawierać funkcje handlu elektronicznego Twórz formularze rejestracji e-maili i wysyłaj kampanie do swoich subskrybentów Projektuj skomplikowane przepływy pracy automatyzacji za pomocą schematów blokowych
Najlepszy dla:
ConvertKit jest przeznaczony dla twórców, którzy chcą poszerzyć grono odbiorców i zarabiać na swojej pracy.
Cena: Dostępne są opcje bezpłatne i premium, przy czym te ostatnie zaczynają się od 29 USD miesięcznie
Pobierz ConvertKit
6. Emma

Emma to najlepiej skalowalna, ale premium usługa e-mail marketingu. Jest przeznaczony dla dużych organizacji (ich plan początkowy obejmuje 10 000 kontaktów za 99 USD miesięcznie). To, co otrzymujesz z Emmą, to wysoce wyselekcjonowany zestaw narzędzi z doskonałym interfejsem użytkownika i zarządzaniem danymi na różnych platformach.
Emma jest stworzona dla zespołów marketingowych, a nie dla pojedynczych marketerów wysyłających swoje pierwsze kampanie. W związku z tym możesz oczekiwać, że rzeczy będą odpowiednie do tego celu. Zawiera kontrolę marki, dzięki czemu określone cechy kampanii e-mailowych mogą być zablokowane i nie mogą być zmieniane przez osoby z Twojego zespołu. Posiada również zaawansowane uprawnienia i role użytkowników, dzięki czemu możesz przyznać ludziom odpowiedni dostęp i wymagać etapów zatwierdzania dla określonej pracy. Pojedyncze logowanie można aktywować, aby zapewnić większe bezpieczeństwo w zakresie tego, kto ma dostęp do twoich systemów wewnętrznych.
Kluczowe cechy:
Uzyskaj dostęp do obszernej biblioteki szablonów i narzędzia do tworzenia wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść” Monitoruj swoje kampanie za pomocą analiz Automatyzuj kampanie e-mailowe Dołącz dynamiczną zawartość do swoich e-maili
Najlepszy dla:
Emma jest najlepsza dla większych firm poszukujących kontroli zespołu i niezawodności na poziomie przedsiębiorstwa od swojego dostawcy marketingu.
Cena: Plany zaczynają się od 99 USD miesięcznie (z roczną umową)
Weź Emmę
7. AWeber

AWeber jest jedną z najstarszych platform e-mail marketingu wciąż dostępnych na rynku (zobacz porównanie tych rywali, AWeber vs Mailchimp. Chociaż może nie być najbardziej błyskotliwa ani najbardziej zaawansowana, wciąż cieszy się świetną reputacją.
Poza tym AWeber oferuje wszystkie funkcje, których można oczekiwać od wiodącej w branży usługi e-mail marketingu. Darmowy plan obsługuje do 500 kontaktów dodanych do jednej listy e-mail. Jest na równi z podstawowymi funkcjami innych z tej listy. Blogerzy będą zadowoleni z funkcji automatycznego biuletynu, która zamienia zaplanowane treści w zaplanowane biuletyny. AWeber jest również jedną z niewielu platform do e-mail marketingu, która może zasilać powiadomienia Web Push i pomagać Ci w tych wiadomościach i analizach.

Szablony automatyzacji do szybkiego tworzenia wysokiej jakości autoresponderów
Kluczowe cechy:
Zintegruj swoje kampanie z setkami usług innych firm Wykorzystaj automatyzację behawioralną Wiodąca w branży dostarczalność wiadomości e-mail Nowoczesny kreator wiadomości e-mail z bezpłatnymi szablonami System powiadomień push w sieci Uzyskaj dostęp do biblioteki bezpłatnych zdjęć stockowych wraz z subskrypcją
Najlepszy dla:
Dla firm potrzebujących niezawodnego dostawcy marketingu e-mailowego ze wszystkimi podstawowymi funkcjami oraz wbudowanymi fajnymi funkcjami eCommerce.
Cena: Bezpłatnie z planami premium już od 14,99 USD miesięcznie
Pobierz AWeber
Jaka jest najlepsza usługa e-mail marketingu?
Usługi e-mail marketingu są niezbędne niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, influencerem, czy właścicielem sklepu eCommerce. E-mail to jeden z najlepszych sposobów na zrobienie tego, jeśli masz odbiorców online, z którymi chcesz pozostać w kontakcie.
Jeśli wahasz się, z której usługi marketingu e-mailowego skorzystać, oto nasze dwie najważniejsze sugestie:
Mailchimp: Najlepszy dla tych, którzy potrzebują platformy marketingowej, która jest stabilna i ma wszystkie funkcje, gdy Twoja firma skaluje swój rozwój ConvertKit: Najlepszy marketing e-mailowy dla twórców treści, a zwłaszcza tych, którzy szukają łatwych narzędzi do zarabiania połączonych
Zalecamy również uzyskanie wtyczki wyskakującego okienka subskrybenta do tworzenia zaawansowanych formularzy wyskakujących w WordPress.
Czy masz pytania dotyczące wyboru najlepszej usługi e-mail marketingu? Porozmawiajmy o nich w sekcji komentarzy poniżej!
Często zadawane pytania (FAQ)
Zanim zakończymy, odpowiedzmy na niektóre z najczęstszych pytań dotyczących usług e-mail marketingu. Czy przegapiliśmy jedną? Zostaw pytanie poniżej, a my odpowiemy!
Zdjęcie autorstwa Tetiany Diany Herashchenko / shutterstock.com