Cyberpunk 2077: jedna z największych wad gry poprawiona w DLC?

CD Projekt RED mówi o tym, co według wielu graczy jest największą wadą gry. Czy możemy się spodziewać, że zostanie to naprawione w DLC Phantom Liberty?

Chaotyczna premiera Cyberpunka 2077 jest już za nim. Gra spotkała się z ostrą krytyką, gdy została wydana w grudniu 2020 roku z powodu licznych problemów technicznych, mnóstwa błędów i wersji konsolowych uznanych za haniebne. Od tego czasu RPG od CD Projekt RED ma prawo do prawdziwego odkupienia dzięki wydaniu ratującej życie łatki nowej generacji i powstaniu serii Edgerunners Netfliksa. Jednak do dziś utrzymuje się krytyka jednego z ważnych aspektów Cyberpunka 2077 i twórcy zgadzają się z graczami.

CD Projekt odpowiada na dużą recenzję Cyberpunka 2077

Cyberpunk 2077 przed premierą był pełen obietnic. Otwarty świat, żywe miasto, personalizacja i rozgałęziająca się historia, której wynik zależy od wyborów gracza… polskiemu studiu nie brakowało argumentów przed premierą. Jednak wiele osób było bardzo rozczarowanych jednym z aspektów narracyjnych gry.Wielu rzeczywiście zgadza się, że fabuła RPG jest zdecydowanie zbyt liniowa, niezależnie od decyzji podjętych podczas przygody czy początkowego tła. Po raz pierwszy w tej recenzji zabrał głos Paweł Sasko, reżyser questów gry.

Warto przeczytać!  Activision Blizzard: Microsoft nadal pewny przejęcia?

W niedawnym streamie na Twitchu pracownik CD Projekt RED został zapytany o liniowość Cyberpunka 2077. mając dwie bardzo różne części, przyznaje, że „to za mało. Według niego fani oczekiwali znacznie więcej ze względu na konstrukcję Wiedźmina 3, która przyćmiewa całą nieliniowość CP 2077, którą uważa za obecną w „szalonej ilości”. »

Pakiet Cyberpunka 2077

Naprawiono błąd w DLC Phantom Liberty?

Brak rozgałęzień uzasadnia pewną niezdolnością graczy do postrzegania gry jako całości. „W Cyberpunku 2077 jest wiele wielkich ścieżek fabularnych, ale widzisz je na różne sposoby. Myślę, że małe gałęzie nie były wystarczająco satysfakcjonujące” – dodał podczas tego samego wystąpienia.

Czy CD Projekt RED poprawi to w dodatku Phantom Liberty? Sasko obiecuje, że zespoły programistyczne będą działać lepiej w przyszłości i już wiedzą, jak to naprawić. Przypominamy, że jeszcze w tym roku Cyberpunk 2077 otrzyma ogromne płatne DLC. Polskie studio nie szczędzi środków, aby było to coś jeszcze większego niż dodatkowa zawartość Wiedźmina 3. Być może tym razem oddziałów będzie jeszcze więcej niż w podstawowej grze? Na więcej szczegółów przyjdzie nam jeszcze poczekać na nową, bardziej zachłanną prezentację DLC.

Warto przeczytać!  Riot chce zakończyć sponsorowanie League of Legends FTX