Halo Infinite: zła wiadomość jest powiązana, duże zmiany w licencji

Halo jest obecnie wstrząśnięte wieloma złymi wiadomościami i nie wróży to dobrze licencji. 343 Industries w końcu zabiera głos w tej sprawie.

Kilka dni temu Microsoft zapowiedział, że do końca roku zwolni około 10 000 pracowników. Zwolnienia łańcuchowe, które dotkną wszystkie gałęzie firmy, w tym gry wideo. Zwolnienia te dotkną również bardzo duże studia, w tym Bethesda i 343 Industries, a los dużych gier będących obecnie w fazie rozwoju, takich jak Starfield czy The Elder Scroll 6, może w taki czy inny sposób wpłynąć na te zwolnienia. Bardzo wzruszona tą „restrukturyzacją” 343 Industries wypowiedziało się na temat licencji Aureola.

Licencje Microsoftu, zagroził Halo?

Stworzony przez Bungie, a następnie przejęty przez 343 Industries, gdy studio stojące za Destiny 2 odłączyło się, Aureola jest absolutnie kultową licencją i teraz nierozerwalnie związana z marką Xbox. Jednak franczyza przeżywa obecnie wielką burzę złych wiadomości. Oprócz planowanych przez Microsoft zwolnień, licencję stracił także dyrektor kreatywny Joseph Staten, który odszedł do innego oddziału Xbox. Tak wiele wstrząsów, które ostatecznie zmartwiły fanów. Halo Infinite jest wciąż w fazie rozwoju, regularna zawartość konsoliduje tryb wieloosobowy od miesięcy, a inne projekty dotyczące trybu wieloosobowego powinny pojawić się w nadchodzących miesiącach Halo Nieskończonośćaw kolejnych latach dla samej franczyzy.

Warto przeczytać!  Promocje burmistrza Kingstown tonują blizny na twarzy Jeremy'ego Rennera po wypadku z pługiem śnieżnym

Słusznie, fani zastanawiali się, co stanie się z serią po zmianach personalnych w 343 Industries, a studio odpowiedziało.

Jeśli nie powie jasno, co się stanie, skoro sami pracownicy nie mogą wiedzieć zbyt wiele, studio chciało uspokoić fanów bez wchodzenia w szczegóły. Co jest równie dobre jak zły znak.
Halo nie umarło, a licencja rzeczywiście pozostanie w 343 Industries. Studio kontynuuje i będzie nadal wspierać rozwój marki, pomimo ostatnich wydarzeń i tych, które nadejdą

Halo i Master Chief zostają tutaj. 343 Industries będzie nadal rozwijać Halo teraz i w przyszłości, w tym epickie historie, tryb wieloosobowy i nie tylko. Wszystko, co sprawia, że ​​serial jest tak wspaniały.

Więc fani nie muszą się martwić, jeśli studio przeżywa zły okres, Aureola nie będą miały większego wpływu niż ostatnie decyzje i odejścia. Franczyza będzie się rozwijać, Halo Nieskończoność zobaczy, jak jego tryb wieloosobowy poprawia się w ciągu miesięcy i lat, a Master Chief zachowa formę. Dlatego to nie jutro dzień wcześniej Xbox zrezygnuje ze swojej maskotki.

Warto przeczytać!  Adam Sandler mówi o swoich filmach, które otrzymują złe recenzje: "W porządku, rozumiem"

Jako przypomnienie, Halo Nieskończoność jest obecnie dostępna na Xbox Series, PC i Xbox One. Tryb multiplayer gry jest dostępny za darmo na tych samych platformach.