MTV i Paramount zdobywają nagrodę dla dużej marki roku na gali Shorty Awards 2023

MTV Entertainment Studios i Paramount Media Networks zdobyły nagrodę dla dużej marki roku podczas gali Shorty Awards 2023 w środę (24 maja) w Nowym Jorku. Nagroda jest przyznawana firmie, która odniosła najwięcej zwycięstw w konkursie, którego celem jest „uhonorowanie najlepszych ludzi i organizacji w mediach społecznościowych i cyfrowych”.

MTV Video Music Awards 2022, które wyemitowano 28 sierpnia, zdobyły dwie nagrody — obecność na wielu platformach i relacje z wydarzeń na żywo. Gala MTV EMA 2022, która została wyemitowana 13 listopada, zdobyła nagrodę publiczności za lokalizację i zdobyła złoto we wspomnianej kategorii relacji z wydarzeń na żywo. Wreszcie „The Daily Show – Umieść policyjne pościgi w reklamach samochodów” zwyciężył w kategorii wideo w pionie. Wszystkie zostały wyprodukowane przez MTV Entertainment Studios i Paramount Media Networks.

Nagrody Shorty Awards honorują najbardziej innowacyjne prace w mediach cyfrowych i społecznościowych, autorstwa organizacji ze wszystkich sektorów i rozmiarów, a także indywidualnych kreacji i twórców z całego świata. Zgłoszenia są oceniane na podstawie kreatywności, strategii i zaangażowania przez Real Time Academy, grono ekspertów i liderów branżowych.

Zwycięzców i innych wyróżnionych 15. dorocznych nagród Shorty Awards ogłoszono w 148 kategoriach. „Billboard Music Awards + TikTok: From Sound to Song”, wyprodukowany przez Dick Clark Productions i TikTok, zdobył złoto w kategorii mikrostron. „The 94th Oscars Red Carpet Portrait Studio: In Partnership with People Magazine & Entertainment Weekly”, wyprodukowany przez Academy of Motion Picture Arts and Sciences, zdobył złoto w kategorii zdjęć.

Zobacz pełną listę zwycięzców i wyróżnionych tutaj.

Ponadto ogłoszono nowy fundusz dla twórców we współpracy z firmą zarządzającą pieniędzmi Wave. Fundusz Elevate Creatives ma na celu zapewnienie wsparcia finansowego twórcom, którzy chcą rozwijać zrównoważone firmy; Początkowy fundusz w wysokości 100 000 USD zostanie rozdzielony między pięciu beneficjentów, którzy otrzymają również szkolenie w zakresie księgowości prowadzone przez wewnętrznych ekspertów Wave. Aplikacje są otwarte od teraz do 15 września na stronie internetowej Shorty Awards. Laureaci zostaną ogłoszeni w listopadzie.

Kwalifikujący się kandydaci to twórcy, którzy tworzą cyfrowe treści komercyjne, redakcyjne i/lub artystyczne, takie jak media społecznościowe lub posty na blogach, podcasty, filmy wideo i filmy krótkometrażowe, a także niezależni twórcy lub niezależni konsultanci, tacy jak projektanci, copywriterzy i producenci świadczący usługi kreatywne . Zgłoszenia będą oceniane przez panel ekspertów z Akademii Czasu Rzeczywistego na podstawie następujących kryteriów: oryginalność i kreatywność aktualnej i niedawnej pracy; jakość, zaangażowanie i skuteczność ostatniej pracy; ich ambicje przedsiębiorcze; oraz w jaki sposób wykorzystują swoje kreatywne platformy i wpływy, aby wywrzeć pozytywny wpływ.

„Żyjemy w jednym z najlepszych momentów w historii dla twórców, wraz z demokratyzacją mediów i coraz bardziej zdecentralizowaną siłą roboczą kreatywną, którą umożliwia technologia” – powiedział dyrektor zarządzający Shorty Awards Junmian Słońce w oświadczeniu. „Cieszymy się, że Wave jest partnerem w naszych wspólnych wysiłkach na rzecz wspierania silniejszej i bardziej sprawiedliwej kreatywnej siły roboczej”.