Nothing Phone (2) zostanie wprowadzony na rynek za kilka tygodni, dokucza dyrektor generalny

Wydaje się, że co kilka miesięcy dyrektor generalny Nothing, Carl Pei, ma coś do powiedzenia. W tym roku skupił się na doprowadzeniu telefonu do niczego (2) nie tylko do realizacji, ale także do publiczności, której jeszcze nie obsłużył. Słyszymy teraz więcej o tym, jaki rodzaj pamięci podręcznej Pei buduje dla marki i co nowy telefon będzie miał we własnej pamięci podręcznej.

POCKET LINT WIDEO DNIAPRZEWIŃ, ABY KONTYNUOWAĆ TREŚĆ

Nic nie powiedziało Forbesowi, że telefon (2) będzie miał baterię 4700 mAh i zostanie wprowadzony na rynek globalny w lipcu.

Co nowego, Karolu?

Jeśli chodzi o czas, Pei powiedział wcześniej, że planuje pchnięcie „koniec 2023 r.” i że tym razem uwzględnione zostaną Stany Zjednoczone – nie dotyczyło to telefonu (1). Jeśli chodzi o tę pojemność, jest to o 200 mAh więcej niż bateria telefonu (1) i znajduje się na boisku z innymi flagowymi urządzeniami z Androidem – na przykład dokładnym dopasowaniem do Galaxy S23 + firmy Samsung.

To powinno dobrze pasować do niezawodnego (jeśli starszego) chipsetu Snapdragon 8+ Gen 1, który, jak powiedział wcześniej Pei, będzie na telefonie (2).

„Był dokładnie testowany i stale optymalizowany poprzez liczne aktualizacje od czasu jego wprowadzenia rok temu” — mówi Pei w ostatnim wywiadzie. „Stawiamy na wygodę użytkownika, a nie na pierwsze miejsce w wyścigu specyfikacji. Ponadto najnowsza technologia wiąże się z kosztem, który nie zawsze jest uzasadniony z punktu widzenia korzyści dla użytkownika”.

Nic

Dostajemy również kolejny zwiastun wizualny, szczegółowo opisujący kontynuację spartańskiej przezroczystej estetyki, która była przenoszona przez portfolio produktów firmy.

Wiele do kochania o niczym?

Były lider OnePlus nadal chce mierzyć Nic do Apple.

„Apple stale zyskuje przewagę nad Androidem”, kontynuuje Pei, „i obecnie nie ma naprawdę ekscytującej alternatywy, zwłaszcza dla młodszego pokolenia”.

Nic nie twierdzi, że telefon (1) sprzedał się do tej pory w 750 000 egzemplarzy. Klienci korzystający z iPhone’a przybywają masowo, a wskaźnik migracji jest od trzech do czterech razy większy niż średnia w przypadku Androida. Oczekuje się, że telefon (2) wywoła szczególnie duży rozgłos w Ameryce, biorąc pod uwagę jego ogólne przywiązanie do iPhone’a.

„Ponieważ Stany Zjednoczone są rynkiem bardzo zdominowanym przez Apple, bez realnej opcji dla osób szukających alternatywy”, zauważa Pei, „jest to dobra okazja dla Phone (2)”.

Dobrze, że lipiec jest dwa miesiące przed wrześniem, kiedy Apple ma wypuścić iPhone’a 15 generacji. Będzie potrzebował każdej możliwej przewagi.