Ford może rozważać nowe złącze ładowania. Przejście na wiatr i słońce sprawia, że pojazdy elektryczne są czystsze i szybsze. A Polestar przełącza się na napęd na tylne koła. To i więcej znajdziesz w Green Car Reports.
Polestar szuka zasięgu 300 mil dla swojego Polestara 2, w ramach zmiany modelu jednosilnikowego na napęd na tylne koła. Istnieją różne inne ulepszenia akumulatora, układu napędowego i zestawu funkcji technicznych w odnowionych, nadchodzących modelach 2024.
Ford złożył patent na nowy typ złącza ładowania pojazdów elektrycznych wykorzystujący sprzęgło magnetyczne. Nie jest to jednak ładowanie indukcyjne i wykorzystuje magnesy, aby pomóc wyrównać i zabezpieczyć fizyczne przewodniki. Brzmi trochę jak złącze MagSafe, którego możesz używać w produktach Apple?
Według danych amerykańskiej Energy Information Administration, wzrost udziału energii wiatrowej i słonecznej w miksie energetycznym naszego kraju spowoduje odcięcie węgla i gazu ziemnego, co sprawi, że pojazdy elektryczne będą czystsze, nawet w perspektywie krótkoterminowej, patrząc na kilka następnych lat.
________________________________________
Śledź Green Car Reports na Facebooku i Twitterze
Biuletyn raportów dotyczących ekologicznych samochodów
Zarejestruj się, aby codziennie otrzymywać najnowsze wiadomości dotyczące ekologicznych samochodów i środowiska!
Wyrażam zgodę na otrzymywanie e-maili od Green Car Reports. Rozumiem, że w każdej chwili mogę zrezygnować z subskrypcji. Polityka prywatności.