Sposoby obs艂ugi kolekcji pacjent贸w

Sposoby obs艂ugi zbior贸w pacjent贸w

Zbieranie pacjent贸w nie jest 艂atwym zadaniem, ale istniej膮 sposoby, aby sobie z tym poradzi膰 w skuteczny i pe艂en wsp贸艂czucia spos贸b. Z ekspertami rozmawiamy o tym, jak zapobiega膰 op贸藕nieniom w p艂atno艣ciach i jak sobie z nimi radzi膰, gdy ju偶 si臋 pojawi膮.

Zbieranie od pacjent贸w nie jest 艂atwym zadaniem, ale istniej膮 sposoby, aby sobie z tym poradzi膰 w skuteczny i pe艂en wsp贸艂czucia spos贸b. Z ekspertami rozmawiamy o tym, jak zapobiega膰 op贸藕nieniom w p艂atno艣ciach i jak sobie z nimi radzi膰, gdy ju偶 si臋 pojawi膮.

Sposoby zapobiegania wykroczeniom

Zanim lekarze zaczn膮 martwi膰 si臋 艣ci膮ganiem zaleg艂ych p艂atno艣ci, istnieje kilka strategii, kt贸re zapewniaj膮, 偶e windykacja odbywa si臋 z g贸ry. 鈥濸acjenci s膮 konsumentami i musz膮 by膰 traktowani jak konsumenci鈥 鈥 m贸wi Noel Felipe, starszy wiceprezes i lider cyklu przychod贸w w firmie Firstsource z siedzib膮 w Columbus w stanie Ohio, kt贸ra oferuje rozwi膮zania cyfrowe w obszarze opieki zdrowotnej. 鈥濳onsumenci decyduj膮 o tym, gdzie robi膮 zakupy i ile p艂ac膮. Dokonuj膮 ocen warto艣ciuj膮cych na podstawie postrzeganej warto艣ci produktu lub 艂atwo艣ci konsumpcji tego produktu. Bran偶a opieki zdrowotnej musi migrowa膰 do tego typu mentalno艣ci鈥.

Oznacza to, 偶e dokonywanie p艂atno艣ci jest tak proste i wydajne, jak zakup produktu na Amazon, z wykorzystaniem technologii, dzi臋ki kt贸rej pacjenci mog膮 p艂aci膰 telefonem lub iPadem, unikaj膮c zbytniego 偶argonu technicznego i posiadaj膮c kompleksowy portal dla pacjent贸w. 鈥濼w贸j portal pacjenta powinien umo偶liwia膰 im dokonywanie p艂atno艣ci, ustalanie plan贸w p艂atno艣ci鈥 鈥 dodaje.

Ponadto wzywa lekarzy do pobierania cz臋艣ci p艂atno艣ci z g贸ry. 鈥濸owiniene艣 zebra膰 100% swoich copay w momencie 艣wiadczenia us艂ugi. Twoje szanse na odebranie pieni臋dzy spadaj膮 po zako艅czeniu us艂ugi o 54%.

Jedynym wyj膮tkiem od przyjmowania p艂atno艣ci z g贸ry mo偶e by膰 praktyka obejmuj膮ca us艂ugi takie jak laboratoria lub prze艣wietlenia, wed艂ug Lillian Phelps, starszego dyrektora ds. 鈥濵o偶e w takim przypadku pobieranie p艂atno艣ci jest lepsze od strony zaplecza, poniewa偶 nie wiadomo, czy musz膮 wykona膰 badanie laboratoryjne, czy prze艣wietlenie鈥 鈥 m贸wi.

Warto przeczyta膰!  Przyspieszenie strategii wok贸艂 urz膮dze艅 Internetu rzeczy medycznych

Plany p艂atno艣ci

Plany i opcje p艂atno艣ci s膮 skutecznym sposobem sk艂onienia pacjent贸w do zap艂aty, m贸wi Phelps. 鈥濸owiniene艣 opracowa膰 polityk臋 rozlicze艅 finansowych, kt贸ra okre艣la progi dolara i ramy czasowe. Mo偶esz nawet spojrze膰 na relacje, jakie masz z pacjentem 鈥 je艣li jest to tw贸j pacjent od 10 lub 15 lat i nigdy nie mia艂 kolekcji finansowej, nale偶y wzi膮膰 pod uwag臋 jego histori臋.

Ka偶da forma kolekcji jest ulepszona poprzez w艂膮czenie cyfrowych 艣rodk贸w p艂atniczych, m贸wi Phelps. 鈥濩zy przesy艂asz swoje wyci膮gi cyfrowo? Czy wyci膮gi maj膮 link do zap艂aty rachunku? Ludzie nie chodz膮 ju偶 na poczt臋 (cz臋sto)鈥 鈥 m贸wi. 鈥濵o偶liwo艣膰 oferowania opcji p艂atno艣ci cyfrowych lub mobilnych to 艣wietne miejsce, aby upewni膰 si臋, 偶e rachunek zostanie op艂acony鈥.

Posiadanie cyfrowego 艣rodka p艂atniczego zwi臋ksza r贸wnie偶 prawdopodobie艅stwo, 偶e pacjenci dokonaj膮 jakiej艣 p艂atno艣ci, a nie 偶adnej, podkre艣la Felipe. 鈥濲e艣li jestem winien mojemu lekarzowi 500 dolc贸w i wejd臋 na portal i nie mam wyboru, musz臋 zap艂aci膰 500 dolc贸w lub odej艣膰, a mnie na to nie sta膰, zamierzam wyj艣膰. Ale je艣li mam warunki p艂atno艣ci, zap艂ac臋 tyle, ile mog臋 zap艂aci膰鈥.

Analiza sk艂onno艣ci do p艂acenia

Opr贸cz prostego udost臋pniania 艂atwych opcji p艂atno艣ci, Felipe zach臋ca lekarzy do korzystania z analiz sk艂onno艣ci do p艂acenia w celu szczeg贸艂owego zbadania i ustalenia danych demograficznych praktyki. 鈥炁乤two jest zbiera膰 pieni膮dze od os贸b o wysokich zdolno艣ciach i du偶ym pragnieniu 鈥 s膮 one automatyczne鈥 鈥 m贸wi. 鈥濴udzie o niskim pragnieniu i wysokich zdolno艣ciach b臋d膮 musieli troch臋 popracowa膰. Modelowanie sk艂onno艣ci do p艂acenia, aby pom贸c ci zrozumie膰, gdzie umie艣ci膰 swoje oczekiwania, ma kluczowe znaczenie dla udanej praktyki lekarskiej鈥.

Wed艂ug Srulika Dvorsky’ego, wsp贸艂za艂o偶yciela i dyrektora generalnego TailorMed, firmy informatycznej zajmuj膮cej si臋 opiek膮 zdrowotn膮 dla 艣wiadczeniodawc贸w i aptek, tego rodzaju analiza mo偶e obej艣膰 zaleg艂o艣ci, umo偶liwiaj膮c lekarzowi zapobiegawcze zaoferowanie 艣rodk贸w finansowych i wsparcia pacjentom, kt贸rzy najprawdopodobniej b臋d膮 mieli problemy z zap艂at膮. w Nowym Jorku.

Warto przeczyta膰!  Niezb臋dne lektury: Co musisz wiedzie膰 o hormonach bioidentycznych

鈥瀂amiast czeka膰, a偶 pacjenci do艣wiadcz膮 trudnej sytuacji finansowej lub odpisz膮 rachunek, je艣li dysponujesz technologi膮, kt贸ra mo偶e bada膰 pacjent贸w w oparciu o ich odpowiedzialno艣膰 z w艂asnej kieszeni, mo偶esz przyj艣膰 do tych pacjent贸w ju偶 po postawieniu diagnozy lub rejestracj臋 i oferowanie program贸w pomocy鈥 鈥 m贸wi Dvorsky.

Ponadto pami臋taj, 偶e nie ka偶dy pacjent zaanga偶uje si臋 w ten sam spos贸b, wi臋c wybierz odpowiedni膮 strategi臋 dla odpowiedniej grupy demograficznej, m贸wi Felipe. 鈥濨aby boomers nie b臋d膮 odpowiada膰 na wiadomo艣ci tekstowe, ale milenialsi tak. Millenialsi nie b臋d膮 z tob膮 rozmawia膰 przez telefon i nie maj膮 ochoty zagl膮da膰 do poczty. Je艣li wi臋c chcesz zebra膰 wi臋cej pieni臋dzy, musisz wybra膰 odpowiednie strategie anga偶owania swoich pacjent贸w鈥. Zaleca posiadanie oprogramowania, kt贸re wykorzystuje algorytmy do przewidywania zachowa艅 zwi膮zanych z zaanga偶owaniem.

Lekarze, kt贸rzy korzystaj膮 z oprogramowania i technologii tego rodzaju, maj膮 przewag臋 w zbiorach. 鈥濵y艣l臋, 偶e praktyki lekarskie znajduj膮 si臋 w bardzo wyj膮tkowej i godnej pozazdroszczenia sytuacji, w kt贸rej mog膮 do艣膰 dok艂adnie przewidzie膰, ile pacjent powinien by膰 winien, i my艣l臋, 偶e rozmowa powinna mie膰 miejsce w czasie us艂ugi lub przed ni膮鈥, m贸wi Felipe.

Prowadzenie rozmowy

W przypadku braku r贸wnowagi Felipe radzi, aby to lekarze nie poruszali tej kwestii bezpo艣rednio z pacjentami. 鈥濼o jest relacja, kt贸ra nie musi by膰 napi臋ta z powodu dialogu finansowego鈥 鈥 m贸wi. Podaje przyk艂ad, jak dzia艂a wi臋kszo艣膰 praktyk dentystycznych. Po badaniu jamy ustnej dentysta przychodzi, aby powiedzie膰, jakich us艂ug b臋dziesz potrzebowa膰, a pracownik rozliczeniowy rozmawia z tob膮 o pieni膮dzach.

Zaleca posiadanie doradcy finansowego w jakiej艣 formie w艣r贸d personelu – mo偶e to by膰 osoba rozliczaj膮ca, koordynator opieki lub inny pracownik recepcji. Ta osoba mo偶e skierowa膰 pacjenta do organizacji filantropijnych i dokument贸w 藕r贸d艂owych, takich jak te ju偶 przygotowane przez Centers for Medicare i Medicaid Services.

Warto przeczyta膰!  Sze艣膰 popartych naukowo wskaz贸wek, jak trzyma膰 si臋 noworocznego postanowienia dotycz膮cego fitnessu

鈥濶ie musisz odtwarza膰 ko艂a za pomoc膮 zasob贸w鈥, m贸wi Gloriann Sordo, JD, dyrektor w AdviCare, firmie z Lakeland na Florydzie, kt贸ra zajmuje si臋 klinicznymi odmowami dla szpitali. Zach臋ca r贸wnie偶 lekarzy lub ich personel rozliczeniowy, aby pytali ubezpieczycieli, jakie zasoby maj膮 dla pacjent贸w. 鈥濽wa偶am, 偶e p艂atnicy powinni robi膰 wi臋cej, pr贸buj膮c pom贸c pacjentom zrozumie膰, jaka jest ich odpowiedzialno艣膰鈥.

Ponadto osoba ta mo偶e pom贸c pacjentom przejrze膰 i zrozumie膰 wyja艣nienia ich ubezpieczyciela dotycz膮ce 艣wiadcze艅, m贸wi Sordo. 鈥濸acjenci zak艂adaj膮, 偶e to ich gabinet lekarski jest odpowiedzialny za ich r贸wnowag臋, a nie ubezpieczyciel鈥 鈥 m贸wi.

Sordo podkre艣la, jak wa偶ne jest pomaganie pacjentom w zrozumieniu roli, jak膮 ubezpieczyciel odgrywa w ich opiece, poniewa偶 mog膮 oni uwa偶a膰, 偶e co艣 nie jest konieczne z medycznego punktu widzenia. 鈥濿a偶ne jest, aby pom贸c pacjentom zrozumie膰, 偶e nie jest to arbitralna decyzja, kt贸r膮 podejmuje gabinet lekarski w sprawie op艂at鈥.

Inne strategie

Czasami najprostsze kroki mog膮 zapewni膰 najbardziej wydajne kolekcje. Phelps apeluje do lekarzy, aby upewnili si臋, 偶e personel recepcji i rozlicze艅 zbiera podstawowe, ale kluczowe informacje. 鈥濽pewnij si臋, 偶e masz kopi臋 ich karty. Zdob膮d藕 ABC i sprawd藕 kwalifikacj臋 pacjent贸w鈥 鈥 m贸wi Phelps. 鈥濸opro艣 o pieni膮dze z g贸ry.鈥

Phelps zaleca r贸wnie偶, aby przygotowywa膰 si臋 z wyprzedzeniem na ka偶dy dzie艅, sprawdzaj膮c wszystkie uprawnienia i 艣wiadczenia pacjent贸w poprzedniej nocy. 鈥濿ykonywanie tej pracy poprzedniego wieczoru sprawia, 偶e 鈥嬧媝roces zameldowania przebiega sprawniej i daje mo偶liwo艣膰 dok艂adnego obliczenia udzia艂u w kosztach po zako艅czeniu wizyty鈥.

Phelps m贸wi: 鈥濷statecznie wierz臋, 偶e ludzie chc膮 p艂aci膰 swoj膮 cz臋艣膰 i chc膮 mie膰 tak膮 mo偶liwo艣膰. Ale czasami potrzebuj膮 edukacji鈥.

Po wi臋cej informacji: https://www.physicianspractice.com/view/handling-patient-collections