
1 miliard – to liczba miesięcznych użytkowników Instagrama. Przy takich liczbach to naturalne, że wiele marek, blogerów, influencerów i witryn eCommerce wykorzystuje moc mediów społecznościowych i integruje ją ze swoimi witrynami internetowymi.
Instagram jest jedną z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych i szybko się rozwija. Połączenie go z WordPress może dać ci moc potrzebną do wykorzystania ruchu w witrynie.
Korzyści z wyświetlania zdjęć i filmów z Instagrama w Twojej witrynie różnią się w zależności od dyscypliny, ale trzy rzeczy pozostają wspólne:
Często aktualizowana treść — dodawanie ciągłego strumienia treści wizualnych do witryny sprawia, że wygląda ona świeżo i żywo. Dowód społecznościowy — wyświetlanie polubień i komentarzy dodaje Twojej marce autentyczności i wiarygodności. Zwiększ liczbę obserwujących – Odwiedzających Twoją witrynę można łatwo przekształcić w obserwujących na Instagramie i odwrotnie.
W tej recenzji Spotlight Instagram Feeds przyjrzymy się, jak możesz to zrobić na prawie każdym typie witryny WordPress – od blogów po sklepy WooCommerce.
Spotlight pozwala wyświetlać posty na Instagramie w witrynie WordPress w dostosowywalnych kanałach. Wtyczka została zaprojektowana do użytku przez każdego, od początkujących po zaawansowanych użytkowników WordPress.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co oferuje wtyczka i postępuj zgodnie z praktycznym podejściem do projektowania własnego kanału.
Recenzja Spotlight – lista funkcji
Wtyczka występuje w dwóch głównych formach: darmowej i PRO.
Darmowa wersja zawiera mnóstwo funkcji – więcej niż wystarcza, aby większość użytkowników mogła pomyślnie zaimportować i osadzić swoje posty z Instagrama na swojej stronie internetowej. Ta bezpłatna wtyczka zawiera ponad 40 opcji dostosowywania i jeden klasyczny układ siatki.
Spotlight pozwala łączyć się z dowolną liczbą kont i tworzyć nieograniczoną liczbę kanałów do wykorzystania w całej witrynie.
Aktualizacja do wersji PRO odblokowuje kilka innych funkcji, które mogą przenieść Twój kanał na Instagramie na wyższy poziom. Niektóre z głównych funkcji obejmują:
Otagowane kanały postówKanały hashtagówFiltrowanie podpisów i hashtagówModeracja wizualna Stories na InstagramieUkład wyróżnieńUkład muruWyświetl polubienia i komentarze
Cennik Spotlight
Bezpłatną wersję można znaleźć w katalogu wtyczek WordPress, wyszukując Spotlight Social Photo Feeds.
Wersja Spotlight PRO jest obecnie dostępna w 3 różnych przedziałach cenowych dla licencji na jedną i wiele lokalizacji:
Licencja na jedną witrynę — 49 USD/rok Do 3 witryn — 79 USD/rok Do 20 witryn — 199 USD/rok
Jeśli chcesz korzystać z Spotlight w kilku witrynach (idealny dla agencji), możesz również wybrać ich plan agencyjny:
Do 50 witryn — 259 USD rocznie Do 100 witryn — 329 USD rocznie W przypadku ponad 100 witryn można skontaktować się z zespołem za pośrednictwem formularza kontaktowego w celu omówienia możliwych opcji.
Przykład Spotlight w działaniu
Dzięki Spotlight możesz wyświetlać swoje kanały w dowolnym miejscu na swojej stronie, w wielu różnych układach i konfiguracjach.
Poniżej znajduje się kilka przykładów:
Wyświetl swój kanał w stopce witryny dzięki eleganckiemu układowi siatki. Wybierz zerową wyściółkę, aby uzyskać czystsze wykończenie.
Zachowaj zainteresowanie odbiorców dzięki kanałowi na pasku bocznym. W przypadku tego rodzaju paszy najlepiej sprawdza się siatka lub układ murowany.
Strona/Post
Nadaj swojemu kanałowi znaczenie, używając układu Wyróżnienia w dowolnym poście lub na stronie.
Praktyczny z reflektorem
W tej sekcji użyję Spotlight PRO, aby wyróżnić wszystkie funkcje, do których możesz uzyskać dostęp.
Słowo o kontach na Instagramie
Po pierwsze, musisz połączyć swoje konto na Instagramie. Większość użytkowników prawdopodobnie będzie miała konto osobiste. Jednak konta Business i Creator zyskują popularność nie tylko wśród firm czy firm eCommerce, ale nawet wśród osób prywatnych.
Uaktualnienie konta do konta firmowego lub konta twórcy jest bezpłatne i umożliwia uzyskanie dostępu do funkcji biznesowych i statystyk na Instagramie. Obejmują one między innymi statystyki, takie jak liczba osób, do których dotarł Twój post, ich lokalizacja, czy Twoje posty są oglądane przez użytkowników płci męskiej czy żeńskiej.
Spotlight działa ze wszystkimi typami kont, jednak posiadanie konta Business lub Creator oznacza, że odblokujesz dodatkowe funkcje w Spotlight. Wynika to w dużej mierze z ograniczeń Instagrama dotyczących kont osobistych w ich interfejsie API. Możesz przeczytać więcej na ten temat tutaj.
Łączenie konta na Instagramie
Dzięki Spotlight połączenie konta zajmuje tylko 3 kliknięcia od początku do końca. Najpierw wybierz typ konta, a następnie zezwól Spotlight na dostęp do swojego konta.
W ciągu kilku sekund Twój kanał automatycznie pojawi się w interaktywnym podglądzie na żywo – bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym WordPress!
Projektowanie Twojego kanału
Jedną z głównych rzeczy, która odróżnia Spotlight od reszty wtyczek w tej niszy, jest jego interaktywny podgląd na żywo.
Fajną rzeczą w tej funkcji jest to, że eliminuje potrzebę przełączania się między stroną wtyczki a interfejsem, aby stale sprawdzać, jak wygląda Twój kanał. Nie musisz nawet osadzać swojego kanału, aby uzyskać dokładny podgląd!
Jak wspomnieliśmy wcześniej, Spotlight oferuje ponad 40 różnych opcji dostosowywania. Darmowa wersja zawiera układ Grid, podczas gdy wersja PRO pozwala wybierać między układami Grid, Masonry i Highlight.
Jedną z rzeczy, które lubię w tej wtyczce, jest to, że masz pełną kontrolę nad tym, jak będzie wyglądał Twój kanał. Zgodnie z oczekiwaniami możesz ustawić podstawowe rzeczy, takie jak liczba postów, kolumn i liczba pikseli wokół postów (dopełnienie obrazu i kanału).
Możesz również:
Ustaw otwieranie obrazów w lightboxie lub wyskakującym okienku (bezpłatnie) Prześlij niestandardowe zdjęcie profilowe i biografię (bezpłatnie) Dostosuj opcje najechania kursorem (bezpłatnie) Dodaj przyciski Obserwuj i ładuj więcej (bezpłatnie) Edytuj kolor tła swojego kanału informacyjnego (bezpłatnie) Pochwal się swoimi historiami na Instagramie w nagłówku swojego profilu (PRO) Wyświetlaj lajki i komentarze na Instagramie w trybie lightbox (PRO) Utwórz kanał zawierający tylko zdjęcia lub tylko wideo (PRO) Wybierz wyśrodkowany nagłówek kanału ze szczegółami profilu (PRO) i wiele innych więcej.
Elastyczny projekt
Podobnie jak wiele wtyczek z tej dziedziny, Spotlight jest w pełni responsywny. Oznacza to, że Twój kanał będzie wyglądał i działał świetnie na każdym urządzeniu, czy to na komputerze stacjonarnym, tablecie, czy telefonie komórkowym.
Spotlight idzie jednak o krok dalej. Przy każdym projektowanym pliku danych możesz łatwo przełączać się między urządzeniami, aby ustawić różne opcje projektowania. Nie musisz już zadowalać się domyślną wtyczką.
Na przykład możesz włączyć nagłówek na urządzeniu mobilnym, ale usunąć go na tablecie i komputerze. Funkcje, które mają różne opcje dla każdego urządzenia, są łatwo rozpoznawalne — wystarczy wyszukać ikonę urządzenia!
Interaktywny podgląd na żywo zmienia się podczas przełączania między urządzeniami, aby dokładnie przedstawić projektowany układ i sprawdzić, czy jest on odpowiedni dla tego konkretnego urządzenia.
Otagowane i hasztagowane posty
W wersji PRO, w połączeniu z kontami Business lub Creator, możesz wybrać wyświetlanie postów, w których Twoje konto zostało oznaczone. Jest to przydatna funkcja, zwłaszcza jeśli chodzi o społeczny dowód słuszności.
Spotlight pozwala także dodawać posty z całego Instagrama, ustawiając hashtagi. Możesz wpisać tyle hashtagów, ile chcesz, a wtyczka natychmiast wyświetli je w interaktywnym podglądzie na żywo.
Jedną z wielkich zalet Spotlight jest to, że jednym kliknięciem przycisku możesz łączyć różne konta, posty z hashtagami i oznaczone posty w jeden kanał.
Filtrowanie i moderacja
Być może jedną z najbardziej niepokojących rzeczy związanych z wyświetlaniem Twojego kanału na Instagramie jest to, czy będziesz mógł ukryć określone obrazy lub filmy.
Spotlight stosuje gruntowne podejście do rozwiązania tego problemu. Masz dwie opcje: filtrowanie i moderację wizualną.
Po pierwsze, przechodząc do zakładki Filtr, możesz określić określone słowa lub frazy (w podpisach postów) lub hashtagi do filtrowania. Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać żądane słowo (słowa), nacisnąć Enter, a Spotlight pokaże lub ukryje odpowiednie posty.
Przydaje się to na przykład podczas usuwania postów zawierających wulgaryzmy lub wulgaryzmy.
Po drugie, możesz wizualnie moderować kanał, przechodząc do karty Moderacja. Tutaj możesz ręcznie wybrać określone posty do pokazania lub ukrycia. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoim kanałem i tym, do czego będą mieli dostęp widzowie Twojej witryny.
Jest to świetna funkcja, aby na przykład wykluczyć osobiste obrazy ze strony portfolio.
Osadzanie Twojego kanału
Aby wyświetlić Twój kanał, użytkownicy Spotlight mogą użyć skrótów lub dedykowanego widżetu Spotlight. (blok jest w drodze).
Krótki kod
Jeśli używasz krótkiego kodu, po prostu dodaj blok krótkiego kodu lub widżet do wybranej lokalizacji, a następnie skopiuj i wklej krótki kod powiązany z Twoim kanałem. To takie proste. Za każdym razem, gdy wrócisz do swojego kanału, aby go dostosować, krótki kod automatycznie się zaktualizuje.
Widżet
Jeśli zdecydowałeś się użyć dedykowanego widżetu, po prostu przeciągnij go i upuść w wybrane miejsce i wybierz swój kanał z rozwijanego menu. Ponieważ Spotlight pozwala zaprojektować nieograniczoną liczbę kanałów, ważne jest, aby odpowiednio je nazwać, aby uniknąć pomyłek. Po raz kolejny wszelkie zmiany wprowadzone we wtyczce Spotlight zostaną odzwierciedlone w interfejsie.
Zarządzaj swoimi kanałami
Aby dowiedzieć się, gdzie używane są Twoje kanały, przejdź do strony Kanały. Tutaj uzyskasz dostęp do listy wszystkich swoich kanałów, w tym ich skrótów, stron lub postów, na których są używane i które konta są połączone.
Podobnie przejdź do strony Ustawienia, aby zarządzać połączonymi kontami i skonfigurować kilka opcji optymalizacji, aby Spotlight działał jak najlepiej w Twojej witrynie.
Jak Spotlight może Ci pomóc
Kanały na Instagramie można wykorzystywać na wiele różnych sposobów. Poniżej znajdują się niektóre z najlepszych przypadków użycia, jakie mogliśmy wymyślić:
Portfolio i strony docelowe
Utwórz stronę docelową dla swojej nowej lub przyszłej firmy lub bloga, korzystając ze starannie dobranego profilu na Instagramie. Zachowaj gości na swojej stronie przez dłuższy czas, otwierając obrazy w lightboxie, unikając konieczności przesyłania ich do witryny lub aplikacji Instagram.Serwisy eCommerce i WooCommerce
Użyj hashtagów i oznaczonych kanałów, aby dodać społeczny dowód słuszności swojej marce, produktowi lub usłudze. Skorzystaj z kampanii hashtagowych, aby rozpocząć rozmowę i zachęcić klientów możliwością wyróżnienia się na Twojej stronie internetowej.
Ta technika działa jak darmowy marketing, który jest wielkim atutem każdej witryny eCommerce. Użyj funkcji filtrowania i moderacji, aby wybrać swoje treści. Strony ślubne i strony internetowe wydarzeń
Poproś gości o przesłanie zdjęć i filmów za pomocą dedykowanego hashtagu, a następnie wyświetl ich posty na swojej stronie WordPress. Stwórz poczucie wspólnoty zarówno podczas wydarzeń wirtualnych, jak i wydarzeń na żywo.Blogi osobiste i influencerów
Nawiązuj kontakt i angażuj odbiorców na poziomie osobistym, pokazując fragmenty swojego codziennego życia, inspiracje i historie.
Ostatnie przemyślenia na temat Spotlight
Instagram z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Wyświetlanie kanału na Instagramie w witrynie WordPress nie tylko wzmacnia Twoją markę, ale także pozwala na głębszy kontakt z odbiorcami.
Konwertowanie odwiedzających witrynę na obserwujących dodatkowo zwiększa świadomość marki i wzmacnia relacje z klientami, aby, miejmy nadzieję, stworzyć długotrwałą i zwiększyć liczbę konwersji. Zasadniczo niewyświetlanie swojego kanału na Instagramie może oznaczać pozostawienie pieniędzy na stole, zwłaszcza jeśli chodzi o witryny e-commerce.
Spotlight otrzymuje wiele pozytywnych opinii i 5-gwiazdkowych recenzji. Zapewnia doskonałe wsparcie i zawiera obszerną dokumentację.
Wtyczka nie spowalnia ładowania strony i ma sprytny system buforowania, który gwarantuje, że Twój kanał będzie widoczny nawet w przypadku awarii Instagrama.
Użyj tego wizualnego medium do opowiadania historii, aby przenieść swoją witrynę na wyższy poziom dzięki Spotlight. Jeśli dopiero zaczynasz, darmowa wersja najprawdopodobniej będzie dla Ciebie świetna. Jeśli interesuje Cię coś z większą liczbą opcji dostosowywania i większą liczbą funkcji lub jeśli wywodzisz się z eCommerce, wybierz wersję PRO.
Aby rozpocząć, kliknij poniżej, aby odwiedzić Spotlight: