艢wiatowa premiera BMW M3 CS 2024: l偶ejsze, mocniejsze, szybsze. Zaczynaj膮c od 118 700 $

Dodane filmy:

Limitowana edycja, wysokowydajny model oparty na M3 Competition z M xDrive. Rz臋dowy 6-cylindrowy TwinPower Turbo o mocy 543 KM w po艂膮czeniu z M xDrive i 8-stopniow膮 skrzyni膮 bieg贸w M Steptronic. 0-60 mil na godzin臋 w 3,2 sekundy i pr臋dko艣膰 maksymalna 188 mil na godzin臋 ze standardowym pakietem kierowcy M. Produkcja w USA ma si臋 rozpocz膮膰 w marcu 2023 r. Sugerowana cena detaliczna: 118 700 USD plus 995 USD za miejsce docelowe i obs艂ug臋.

Woodcliff Lake, NJ 鈥 24 stycznia 2023鈥 Kontynuacj膮 s艂ynnej linii legendarnych modeli CS jest wyj膮tkowa, limitowana edycja 2024 BMW M3 CS. Dzi艣 CS oznacza 鈥瀞port wyczynowy鈥; oznaczenie nadawane ekskluzywnym modelom BMW M r贸wnie dobrze sprawdzaj膮cym si臋 na drodze, jak i na torze. Wi臋ksza moc, wyj膮tkowa kalibracja podwozia i inteligentna lekka konstrukcja z elementami z tworzywa sztucznego wzmocnionego w艂贸knem w臋glowym (CFRP) zapewniaj膮 ekscytuj膮ce wra偶enia z osi膮g贸w bez po艣wi臋cania funkcjonalno艣ci i codziennej u偶yteczno艣ci BMW M3.

BMW M3 CS 2024 艂膮czy 543-konny rz臋dowy 6-cylindrowy z 8-biegow膮 skrzyni膮 bieg贸w M Steptronic i inteligentnym nap臋dem na wszystkie ko艂a M xDrive. Razem rozp臋dzaj膮 M3 CS od 0 do 60 mil na godzin臋 w zaledwie 3,2 sekundy.

Nowe BMW M3 CS b臋dzie produkowane w ograniczonej liczbie w zak艂adach BMW Group w Monachium od marca 2023 r.

M TwinPower Turbo inline-6 鈥嬧媧 do艣wiadczeniem w sportach motorowych.

Pod lekk膮 mask膮 CFRP BMW M3 CS 2024 kryje si臋 ulepszona wersja wysokoobrotowego, 6-cylindrowego silnika rz臋dowego z technologi膮 M TwinPower Turbo, opracowan膮 dla M3 i M4. Ta 3,0-litrowa jednostka stanowi r贸wnie偶 podstaw臋 silnika nap臋dzaj膮cego BMW M4 GT3 i szczyci si臋 bogactwem szczeg贸艂贸w technologicznych wywodz膮cych si臋 bezpo艣rednio z wy艣cig贸w. Jego skrzynia korbowa ma zamkni臋t膮 konstrukcj臋 bez r臋kaw贸w i jest wyj膮tkowo sztywna, dzi臋ki czemu nadaje si臋 do bardzo wysokich ci艣nie艅 spalania. Kuty lekki wa艂 korbowy pomaga w gromadzeniu mocy dzi臋ki wysokiej odporno艣ci na skr臋canie i pozwala na wysokie obroty. G艂owica cylindr贸w ma rdze艅 wydrukowany w 3D, co umo偶liwia poprowadzenie kana艂贸w ch艂odziwa w optymalnym uk艂adzie do zarz膮dzania temperatur膮, co by艂oby niemo偶liwe do osi膮gni臋cia przy u偶yciu konwencjonalnych metod odlewania metali. Uk艂ad zasilania olejem zosta艂 zaprojektowany tak, aby sprosta膰 specyficznym wyzwaniom zwi膮zanym z u偶ytkowaniem tor贸w, podobnie jak uk艂ad ch艂odzenia.

Silnik S58 w M3 CS otrzymuje 40-konny wzrost w por贸wnaniu z jednostk膮 w M3 Competition, osi膮gaj膮c maksymaln膮 moc 543 KM od 6250 do 7200 obr./min. Ten wzrost mocy zosta艂 osi膮gni臋ty. przede wszystkim poprzez podniesienie maksymalnego ci艣nienia do艂adowania dw贸ch turbospr臋偶arek typu mono-scroll z 24,7 psi do 30,5 psi oraz wprowadzenie pewnych specyficznych dla modelu zmian w zarz膮dzaniu silnikiem.

R贸wnie wa偶ny jak moc w g贸rnym zakresie obrot贸w, silnik wytwarza moment obrotowy 479 Nm od niskich 2750 obr./min a偶 do 5950 obr./min. Specjalnie zaprojektowane mocowania silnika tworz膮 niezwykle sztywne po艂膮czenie mi臋dzy silnikiem a konstrukcj膮 pojazdu. Kierowcy zauwa偶膮, 偶e wci艣ni臋cie peda艂u przyspieszenia skutkuje ostr膮 reakcj膮 silnika i bezpo艣rednim przeniesieniem mocy i momentu obrotowego do uk艂adu nap臋dowego.

Wszystkie te ulepszenia skutkuj膮 r贸wnomiernym dostarczaniem mocy w ca艂ym zakresie obrot贸w, kt贸remu towarzyszy poruszaj膮ca 艣cie偶ka d藕wi臋kowa z dwuga艂臋ziowego uk艂adu wydechowego z elektrycznie sterowanymi klapami, tytanowym t艂umikiem tylnym o konstrukcji minimalizuj膮cej mas臋 oraz dwiema parami ko艅c贸wek rur wydechowych wyko艅czonych w matowej czerni.

Warto przeczyta膰!  Prezentacja XForce Exhaust w Czarny pi膮tek!

8-biegowa skrzynia M Steptronic, M xDrive, aktywny mechanizm r贸偶nicowy M.

Moment obrotowy dostarczany przez silnik nowego BMW M3 CS jest przenoszony przez 8-biegow膮 skrzyni臋 M Steptronic z uk艂adem Drivelogic do nap臋du na wszystkie ko艂a M xDrive, kt贸ry wykorzystuje elektronicznie sterowane sprz臋g艂o wielop艂ytkowe w skrzyni rozdzielczej, aby zapewni膰 p艂ynn膮 i w pe艂ni zmienny rozdzia艂 mocy mi臋dzy przedni膮 i tyln膮 o艣. Dop艂yw oleju do sprz臋g艂a wielop艂ytkowego zosta艂 zoptymalizowany, aby zapewni膰 efektywne dzia艂anie uk艂adu podczas ostrej jazdy po torze. Nastawiony na ty艂 uk艂ad w po艂膮czeniu z w pe艂ni regulowanym aktywnym mechanizmem r贸偶nicowym M nagradza kierowc臋 charakterystycznym uczuciem M podczas przyspieszania lub pokonywania zakr臋t贸w.

Menu M Setup pozwala kierowcy prze艂膮czy膰 si臋 z domy艣lnego ustawienia nap臋du na 4 ko艂a na tryb 4WD Sport, kt贸ry kieruje jeszcze wi臋cej momentu obrotowego silnika na tylne ko艂a. Kierowcy mog膮 r贸wnie偶 ca艂kowicie wy艂膮czy膰 system DSC (Dynamic Stability Control) i w艂膮czy膰 tryb 2WD. Wysy艂aj膮c moc nap臋dow膮 wy艂膮cznie na tylne ko艂a i eliminuj膮c wszelkie interwencje DSC, wykwalifikowani kierowcy mog膮 swobodnie odkrywa膰 swoje granice i rozkoszowa膰 si臋 wra偶eniami z jazdy o wysokich osi膮gach.

Silnik, skrzynia bieg贸w i M xDrive 艂膮cz膮 si艂y, aby zapewni膰 osza艂amiaj膮ce czasy przyspieszenia. Nowe BMW M3 CS rozp臋dza si臋 do 60 mil na godzin臋 w zaledwie 3,2 sekundy. Pakiet M Driver’s Package jest wyposa偶eniem standardowym, kt贸re pozwala na elektronicznie ograniczon膮 pr臋dko艣膰 maksymaln膮 288 mil na godzin臋.

Unikalne dostrajanie technologii podwozia; dost臋pne opony zorientowane na tor.

Technologia podwozia w nowym BMW M3 CS zosta艂a precyzyjnie dostrojona do osi膮g贸w silnika i rozk艂adu masy pojazdu, a kalibracje systemu DSC i trybu dynamicznego M, r贸wnie偶 charakterystyczne dla CS, zosta艂y celowo dostosowane do wymaga艅 toru nap臋dowy.

Specjalnie dostrojona kinematyka osi i unikalne ustawienia pochylenia k贸艂, amortyzatory i stabilizatory s艂u偶膮 do optymalizacji precyzji kierowania, przenoszenia bocznych si艂 steruj膮cych podczas pokonywania zakr臋t贸w, reakcji spr臋偶yny i t艂umienia oraz ustawienia k贸艂. Elektronicznie sterowane amortyzatory adaptacyjnego zawieszenia M s膮 specjalnie dostrojone do M3 CS, podobnie jak elektromechaniczny uk艂ad kierowniczy M Servotronic ze zmiennym prze艂o偶eniem i zintegrowanym uk艂adem hamulcowym.

Hamulce mieszane M z dost臋pnymi czerwonymi lub czarnymi zaciskami s膮 standardem w M3 CS. Kierowcy mog膮 r贸wnie偶 wybra膰 karbonowo-ceramiczne hamulce M z zaciskami w kolorze czerwonym lub z艂otym. W standardzie dost臋pne s膮 r贸wnie偶 kute obr臋cze k贸艂 M ze stop贸w lekkich w ekskluzywnym stylu V Spoke, wyko艅czone w kolorze z艂oty br膮z lub matowa czer艅. Ko艂a te, mierz膮ce 19 cali z przodu i 20 cali z ty艂u, mog膮 by膰 wyposa偶one bezp艂atnie w opony Michelin Pilot Sport Cup 2 o wymiarach 275/35ZR19 z przodu i 285/30ZR20 z ty艂u. M3 CS jest standardowo wyposa偶ony w konwencjonalne opony o wysokich osi膮gach w tych samych rozmiarach, je艣li nie okre艣lono Cup 2s.

Lekka konstrukcja z szerokim wykorzystaniem w艂贸kna w臋glowego; poprawiona sztywno艣膰 cia艂a.

Redukcja masy tam, gdzie to mo偶liwe, odgrywa g艂贸wn膮 rol臋 w zapewnianiu osi膮g贸w i ekskluzywnego charakteru nowego BMW M3 CS; dlatego kluczowe znaczenie ma zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego w艂贸knem w臋glowym (CFRP) zar贸wno wewn膮trz, jak i na zewn膮trz. Opr贸cz dachu z w艂贸kna w臋glowego M3 CS wykorzystuje ten lekki, zaawansowany technologicznie materia艂 na mask臋, przedni spojler, przednie wloty powietrza, obudowy lusterek zewn臋trznych, tylny dyfuzor i tylny spojler. Konsola 艣rodkowa, 艂opatki zmiany bieg贸w i listwy ozdobne wn臋trza s膮 r贸wnie偶 wykonane z CFRP. Standardowe fotele kube艂kowe M Carbon zmniejszaj膮 mas臋 kabiny i zapewniaj膮 wyj膮tkowy komfort na drodze oraz wsparcie podczas intensywnych sesji jazdy. Dodatkowo tytanowy t艂umik tylny zmniejsza wag臋 uk艂adu wydechowego zamontowanego w nowym BMW M3 CS o ponad osiem funt贸w. W sumie r贸偶ne lekkie 艣rodki konstrukcyjne pozwalaj膮 zaoszcz臋dzi膰 oko艂o 75 funt贸w w por贸wnaniu z BMW M3 Competition z M xDrive.

Warto przeczyta膰!  MUDDY jest dost臋pny za darmo na filmzilla i mp4moviez.in | WPROWADZENIE MTR

Sztywno艣膰 nadwozia dodatkowo zwi臋ksza pakiet precyzyjnych rozp贸rek w komorze silnika. Odlewane z aluminium elementy 艂膮cz膮ce kolumny amortyzator贸w z przedni膮 cz臋艣ci膮 maj膮 zoptymalizowan膮 pod wzgl臋dem masy geometri臋, kt贸ra zosta艂a precyzyjnie dopasowana do si艂 dzia艂aj膮cych w r贸偶nych sytuacjach drogowych.

Ekskluzywne funkcje projektowe obiecuj膮 ekscytuj膮c膮 wydajno艣膰.

BMW M3 CS 2024 zapowiada sw贸j ostrzejszy charakter seri膮 indywidualnych element贸w konstrukcyjnych. Opcjonalny lakier metalizowany BMW Individual Frozen Solid White jest dost臋pny wy艂膮cznie dla M3 CS. Ods艂oni臋te powierzchnie dachu z w艂贸kna w臋glowego, dwa kana艂y biegn膮ce wzd艂u偶 maski, przedni spojler, przednie wloty powietrza, obudowy lusterek zewn臋trznych M, tylny spojler i tylny fartuch w po艂膮czeniu z czarnymi listwami progowymi i skrzelami M zapewniaj膮 odwa偶ny kontrast do wyj膮tkowego wyko艅czenia lakieru. Dost臋pne s膮 r贸wnie偶 metalik w kolorze Brooklyn Grey, Black Sapphire metallic i BMW Individual Signal Green.

CS ma specjaln膮, bezramkow膮 atrap臋 ch艂odnicy BMW o zredukowanej stylistyce, przypominaj膮cej M4 GT3, z czerwonymi liniami konturowymi i plakietk膮 鈥濵3 CS鈥 na g贸rnej z dw贸ch poziomych listew os艂ony ch艂odnicy.

K膮towe elementy 艣wiate艂 do jazdy dziennej 艣wiec膮 na 偶贸艂to, a nie na bia艂o podczas sekwencji odblokowywania, a tak偶e podczas jazdy, dodatkowo przywo艂uj膮c wygl膮d samochod贸w wy艣cigowych GT.

Fotele kube艂kowe M Carbon z ekskluzywnymi powierzchniami i wzorami 艣cieg贸w.

Wewn膮trz nowego BMW M3 CS 艣rodowisko zbudowane wok贸艂 przyjemno艣ci z jazdy i maksymalnych osi膮g贸w 艂膮czy zaawansowan膮 technologi臋 cyfrow膮 z ekskluzywnymi elementami stylistycznymi. Kierowca i pasa偶er z przodu maj膮 do dyspozycji standardowe fotele kube艂kowe M Carbon. W pe艂ni elektryczne i podgrzewane, wyposa偶one w zintegrowane zag艂贸wki z pod艣wietlanym logo 鈥濩S鈥. Wykorzystanie CFRP w elementach konstrukcyjnych siedziska i oparcia oraz wyci臋cia w bocznych podparciach i pod zag艂贸wkami 艣wiadczy o konstrukcji foteli minimalizuj膮cej wag臋.

Siedzenia s膮 obite sk贸r膮 Merino i maj膮 ekskluzywny design w kolorze czarnym z czerwonymi akcentami Mugello i charakterystycznymi kontrastowymi szwami. Ten dwukolorowy motyw znajduje odzwierciedlenie w tylnym przedziale. Panele drzwi s膮 w ca艂o艣ci obszyte czarn膮 sk贸r膮 zar贸wno z przodu, jak iz ty艂u, a czerwony napis 鈥濩S鈥 zdobi lekk膮 konsol臋 艣rodkow膮. Nowe BMW M3 CS obejmuje r贸wnie偶 pasy bezpiecze艅stwa M z tr贸jkolorowymi paskami BMW M, listwy progowe z emblematem 鈥濵3 CS鈥, listwy ozdobne wn臋trza z w艂贸kna w臋glowego oraz kierownic臋 M Alcantara z manetkami zmiany bieg贸w z CFRP i czerwonym znacznikiem 艣rodka .

Standardowy M Drive Professional z M Traction Control i M Lap Timer.

Warto przeczyta膰!  2023 Land Rover Range Rover Evoque

W nowym BMW M3 CS seryjnie montowany jest r贸wnie偶 M Drive Professional. M Drive Professional 艂膮czy w sobie funkcje M Drift Analyzer i M Laptimer do oceny i rejestrowania umiej臋tno艣ci jazdy i osi膮g贸w na torze, a tak偶e zawiera M Traction Control, oferuj膮c dziesi臋膰 poziom贸w czu艂o艣ci interwencji: idealne narz臋dzia do mocnego naciskania CS na torach zamkni臋tych.

Przycisk trybu M na konsoli 艣rodkowej 鈥 b臋d膮cy r贸wnie偶 cz臋艣ci膮 pakietu M Drive Professional 鈥 mo偶e s艂u偶y膰 do ustawiania poziomu interwencji systemu wspomagania kierowcy oraz tre艣ci pokazywanych na wy艣wietlaczu informacyjnym i standardowym wy艣wietlaczu przeziernym Head-Up, z mo偶liwo艣ci膮 wyboru DROGI , ustawienia SPORT i TRACK.

Zakrzywiony wy艣wietlacz BMW z charakterystyczn膮 grafik膮 M.

Nowe BMW M3 CS jest wyposa偶one w najnowsz膮 generacj臋 BMW iDrive opart膮 na systemie operacyjnym BMW 8, kt贸ry obejmuje zakrzywiony wy艣wietlacz BMW. Sk艂ada si臋 on z 12,3-calowego wy艣wietlacza informacyjnego i wy艣wietlacza kontrolnego o przek膮tnej ekranu 14,9 cala, kt贸re s膮 umieszczone razem za zakrzywion膮 szklan膮 powierzchni膮. Dzi臋ki ergonomicznemu ustawieniu zorientowanemu na kierowc臋 zakrzywiony wy艣wietlacz BMW sprawia, 偶e 鈥嬧媕u偶 intuicyjne sterowanie dotykowe jest jeszcze bardziej przyjazne dla u偶ytkownika.

Wyra藕na grafika wy艣wietlacza informacyjnego i zawarto艣膰 specyficzna dla modeli M tworz膮 skoncentrowane, ukierunkowane na osi膮gi 艣rodowisko jazdy. Wszystkie dane zwi膮zane z jazd膮, a tak偶e informacje o stanie i ustawieniach pojazdu s膮 w nim uporz膮dkowane. Znane M Shift Lights pojawiaj膮 si臋 u g贸ry wy艣wietlacza informacyjnego, podczas gdy system stabilizacji jazdy, M xDrive i tryby kontroli trakcji s膮 wskazane na dolnej kraw臋dzi. Do ekranu g艂贸wnego wy艣wietlacza kontrolnego mo偶na doda膰 specjalne wid偶ety zawieraj膮ce informacje o bie偶膮cej konfiguracji pojazdu, a tak偶e o ci艣nieniu i temperaturze w oponach.

Pierwszorz臋dny komfort i wygoda podczas codziennej jazdy.

Nowe BMW M3 CS zapewnia klientom pe艂en zestaw funkcji zapewniaj膮cych komfort i systemy wspomagaj膮ce kierowc臋. Lista standardowego wyposa偶enia obejmuje komfortowy dost臋p, dwustrefow膮 klimatyzacj臋 automatyczn膮, system d藕wi臋ku przestrzennego Harman Kardon, system Park Distance Control, system ostrzegania przed kolizj膮 czo艂ow膮, ostrzeganie przed niezamierzon膮 zmian膮 pasa ruchu oraz system informacji o ograniczeniu pr臋dko艣ci.

Klient musi tylko wybra膰 kolor nadwozia, kolor k贸艂, opony, materia艂 hamulca i kolor zacisku.

G艂贸wne wyposa偶enie standardowe.

Profesjonalny nap臋d M
Sportowy mechanizm r贸偶nicowy M
8-biegowa skrzynia M Steptronic
Adaptacyjne zawieszenie M
Dost臋p bezkluczykowy Comfort Access
Hamulce mieszane M z czerwonymi zaciskami
Fotele kube艂kowe M Carbon
Wyko艅czenie wn臋trza z w艂贸kna w臋glowego
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
System d藕wi臋ku przestrzennego Harman Kardon
Zakrzywiony wy艣wietlacz BMW z wy艣wietlaczem Head-Up
Kierownica M Alcantara
Pakiet wyposa偶enia zewn臋trznego M Carbon
Pakiet kierowcy M
19鈥/20鈥 obr臋cze k贸艂 M Star Spoke, wz贸r 827M w kolorze z艂oty br膮z, z oponami Performance non-runflat
Rozp贸rka przednia M
Kompatybilno艣膰 z Apple CarPlay i Android Auto
Aktywne wykrywanie martwego pola
Ostrzeganie przed kolizj膮 czo艂ow膮 z 艂agodzeniem skutk贸w kolizji miejskich
Ostrze偶enie o opuszczeniu pasa ruchu

Wyposa偶enie dodatkowe.

Obr臋cze M Star Spoke 19鈥/20鈥 wz贸r 827M w kolorze czarnym
Opony Michelin Pilot Sport Cup 2
Hamulce karbonowo-ceramiczne M ze z艂otymi lub czerwonymi zaciskami
Hamulce mieszane M z czarnymi zaciskami

Standardowe farby.

Czarny szafir metalik
Metaliczny szary brooklyn

Farby opcjonalne.

BMW Individual mro藕na, jednolita biel metalizowana
Zielony sygna艂owy BMW Individual

Specyfikacje.

Nazwa: Zrzut ekranu 2023-01-24 o 12:41:23.jpg Wy艣wietlenia: 3308 Rozmiar: 80,8 KB

Nazwa: Zrzut ekranu 2023-01-24 o 12:41:44.jpg Wy艣wietlenia: 3273 Rozmiar: 126,6 KB

Nazwa: Zrzut ekranu 2023-01-24 o 12:41:54.jpg Wy艣wietlenia: 3262 Rozmiar: 20.0 KB