Warhammer Daktide: studio pope艂nia mea culpa i og艂asza

Chocia偶 Warhammer Darktide mia艂 by膰 godnym nast臋pc膮 Vermintide 2, nie wszystko posz艂o zgodnie z planem. Oto, czego mo偶emy si臋 dowiedzie膰.

Zaraza robactwa 2 by艂a doskona艂膮 gr膮, przeznaczon膮 do grania przez bardzo d艂ugi czas. W tych warunkach wsp贸lnota im Mroczny przyp艂yw Warhammera mia艂 takie same oczekiwania. Gra z kompletnym systemem rzemie艣lniczym i nagrodami, kt贸re pozwol膮 ci by膰 bardzo wytrzyma艂ym przez kilka lat. Oczywiste jest, 偶e ostatecznie tak nie jest, do tego stopnia, 偶e 鈥嬧嬧嬧媠tudio Fatshark pope艂nia mea culpa za po艣rednictwem listu skierowanego do spo艂eczno艣ci.

Wym贸wka Fatshark dla Warhammer Darktide

W Fatshark jeste艣my bardzo dumni z naszej zdolno艣ci do dostarczania gier, kt贸re ciesz膮 miliony ludzi. To w艂a艣nie pr贸bowali艣my zrobi膰 Warhammer 40 000: Mroczny przyp艂yw : stw贸rz bardzo wci膮gaj膮c膮 i stabiln膮 gr臋, z poziomem g艂臋bi, kt贸ry pozwoli Ci gra膰 przez tygodnie, a nie godziny.

Warto przeczyta膰!  Bethesda twierdzi, 偶e zarzuty dotycz膮ce 艣cie偶ki d藕wi臋kowej Micka Gordona Doom Eternal s膮 jednostronne

Nie sprostali艣my tym oczekiwaniom.

W ci膮gu najbli偶szych kilku miesi臋cy naszym jedynym celem b臋dzie odpowiadanie na opinie wielu z Was. W szczeg贸lno艣ci skupimy si臋 na zaimplementowaniu kompleksowego systemu rzemios艂a, bardziej satysfakcjonuj膮cej p臋tli post臋pu i b臋dziemy nadal pracowa膰 nad optymalizacj膮 stabilno艣ci i wydajno艣ci gry.

Oznacza to r贸wnie偶, 偶e op贸藕nimy wprowadzenie naszej sezonowej zawarto艣ci i premier臋 Xbox Series XIS. Wstrzymamy r贸wnie偶 przysz艂e premiery element贸w kosmetycznych premium. Po prostu nie mogli艣my i艣膰 dalej t膮 drog膮, wiedz膮c, 偶e nie odpowiedzieli艣my dzisiaj na wiele komentarzy w grze.

Dzi臋kujemy za gr臋 i podzielenie si臋 z nami swoj膮 opini膮. Naprawd臋 je doceniamy. Pomogli i nadal b臋d膮 pomaga膰 w kszta艂towaniu Warhammer Darktide, kt贸re kochamy.

Martina Wahlunda

CEO i wsp贸艂za艂o偶yciel Fatshark

Warto przeczyta膰!  Thunderful przejmuje firm臋 Jumpship z Somerville

Tak wi臋c studio ca艂kowicie przerobi sw贸j system rzemie艣lniczy i skupi si臋 na systemie post臋p贸w, kt贸ry obejmuje wi臋cej nagr贸d. Co jest prawd膮, bardzo brakuje w grze od czasu jej premiery. Jest to r贸wnie偶 do艣膰 og贸lna opinia, poniewa偶 wielu graczy wypowiada艂o si臋 na oficjalnym forum, a tak偶e w recenzjach na Steamie.

Jednocze艣nie dowiadujemy si臋 r贸wnie偶 o spadku przepustki sezonowej i przysz艂ej zawarto艣ci, w tym wersjach konsolowych do zaoferowania wersji Mroczny przyp艂yw Warhammera bardziej bez winy. Mamy nadziej臋, 偶e to wystarczy, aby zapewni膰 FPS d艂ugie 偶ycie w taki sam spos贸b jak robactwokt贸ra wci膮偶 pozostaje w oczach wielu jedn膮 z najlepszych gier kooperacyjnych ostatnich lat.