Warhammer Daktide: studio popełnia mea culpa i ogłasza

Chociaż Warhammer Darktide miał być godnym następcą Vermintide 2, nie wszystko poszło zgodnie z planem. Oto, czego możemy się dowiedzieć.

Zaraza robactwa 2 była doskonałą grą, przeznaczoną do grania przez bardzo długi czas. W tych warunkach wspólnota im Mroczny przypływ Warhammera miał takie same oczekiwania. Gra z kompletnym systemem rzemieślniczym i nagrodami, które pozwolą ci być bardzo wytrzymałym przez kilka lat. Oczywiste jest, że ostatecznie tak nie jest, do tego stopnia, że ​​​​studio Fatshark popełnia mea culpa za pośrednictwem listu skierowanego do społeczności.

Wymówka Fatshark dla Warhammer Darktide

W Fatshark jesteśmy bardzo dumni z naszej zdolności do dostarczania gier, które cieszą miliony ludzi. To właśnie próbowaliśmy zrobić Warhammer 40 000: Mroczny przypływ : stwórz bardzo wciągającą i stabilną grę, z poziomem głębi, który pozwoli Ci grać przez tygodnie, a nie godziny.

Warto przeczytać!  Bethesda twierdzi, że zarzuty dotyczące ścieżki dźwiękowej Micka Gordona Doom Eternal są jednostronne

Nie sprostaliśmy tym oczekiwaniom.

W ciągu najbliższych kilku miesięcy naszym jedynym celem będzie odpowiadanie na opinie wielu z Was. W szczególności skupimy się na zaimplementowaniu kompleksowego systemu rzemiosła, bardziej satysfakcjonującej pętli postępu i będziemy nadal pracować nad optymalizacją stabilności i wydajności gry.

Oznacza to również, że opóźnimy wprowadzenie naszej sezonowej zawartości i premierę Xbox Series XIS. Wstrzymamy również przyszłe premiery elementów kosmetycznych premium. Po prostu nie mogliśmy iść dalej tą drogą, wiedząc, że nie odpowiedzieliśmy dzisiaj na wiele komentarzy w grze.

Dziękujemy za grę i podzielenie się z nami swoją opinią. Naprawdę je doceniamy. Pomogli i nadal będą pomagać w kształtowaniu Warhammer Darktide, które kochamy.

Martina Wahlunda

CEO i współzałożyciel Fatshark

Warto przeczytać!  Thunderful przejmuje firmę Jumpship z Somerville

Tak więc studio całkowicie przerobi swój system rzemieślniczy i skupi się na systemie postępów, który obejmuje więcej nagród. Co jest prawdą, bardzo brakuje w grze od czasu jej premiery. Jest to również dość ogólna opinia, ponieważ wielu graczy wypowiadało się na oficjalnym forum, a także w recenzjach na Steamie.

Jednocześnie dowiadujemy się również o spadku przepustki sezonowej i przyszłej zawartości, w tym wersjach konsolowych do zaoferowania wersji Mroczny przypływ Warhammera bardziej bez winy. Mamy nadzieję, że to wystarczy, aby zapewnić FPS długie życie w taki sam sposób jak robactwoktóra wciąż pozostaje w oczach wielu jedną z najlepszych gier kooperacyjnych ostatnich lat.