Williams zdobywa nagrod臋 National Marketing Award w konkursie BMW Retailer of the Year

Williams zdoby艂 nagrod臋 National Marketing Award w tegorocznym konkursie BMW Retailer of the Year.

Sze艣cioosobowy zesp贸艂 kierowany przez Chrisa Woodsa, mened偶era ds. marketingu grupowego Williamsa, zosta艂 doceniony za najlepsz膮 w swojej klasie obecno艣膰 w mediach cyfrowych i spo艂eczno艣ciowych, strategiczne wykorzystanie wp艂ywowych os贸b w celu ulepszenia produktu i wsparcia podczas kluczowych wydarze艅 oraz dynamiczne podej艣cie do marketingu.

Woods powiedzia艂: 鈥濿 konkurencyjnym sektorze, takim jak handel detaliczny markami motoryzacyjnymi, niezwykle wa偶ne jest, aby艣my byli na szczycie naszej gry, je艣li chodzi o odkrywanie kana艂贸w dotarcia do naszych odbiorc贸w, a kreatywno艣膰 jest kluczowa przy realizacji naszej strategii marketingowej. Uznanie juror贸w jest prawdziwym odzwierciedleniem pasji i ci臋偶kiej pracy wiod膮cego w swojej klasie zespo艂u, aby konsekwentnie tworzy膰 zintegrowane kampanie鈥.

Warto przeczyta膰!  ECD Automotive Design przedstawia Project Nature, Land Rover Defender 110 nap臋dzany Tesl膮

Dyrektor zarz膮dzaj膮cy Williams, Guy Adams, doda艂: 鈥濲este艣my zachwyceni zdobyciem tej po偶膮danej nagrody, kt贸ra jest prawdziwym odzwierciedleniem ci臋偶kiej pracy i zaanga偶owania naszego zespo艂u marketingowego. Bycie uznanym za najlepszego w kraju to fantastyczne wyr贸偶nienie, na kt贸re naprawd臋 zas艂u偶ono鈥.

Williams Rochdale niedawno zdoby艂 og贸lny tytu艂 BMW Retailer of the Year 2021 podczas corocznych nagr贸d marki.