Williams zdobywa nagrodę National Marketing Award w konkursie BMW Retailer of the Year

Williams zdobył nagrodę National Marketing Award w tegorocznym konkursie BMW Retailer of the Year.

Sześcioosobowy zespół kierowany przez Chrisa Woodsa, menedżera ds. marketingu grupowego Williamsa, został doceniony za najlepszą w swojej klasie obecność w mediach cyfrowych i społecznościowych, strategiczne wykorzystanie wpływowych osób w celu ulepszenia produktu i wsparcia podczas kluczowych wydarzeń oraz dynamiczne podejście do marketingu.

Woods powiedział: „W konkurencyjnym sektorze, takim jak handel detaliczny markami motoryzacyjnymi, niezwykle ważne jest, abyśmy byli na szczycie naszej gry, jeśli chodzi o odkrywanie kanałów dotarcia do naszych odbiorców, a kreatywność jest kluczowa przy realizacji naszej strategii marketingowej. Uznanie jurorów jest prawdziwym odzwierciedleniem pasji i ciężkiej pracy wiodącego w swojej klasie zespołu, aby konsekwentnie tworzyć zintegrowane kampanie”.

Warto przeczytać!  ECD Automotive Design przedstawia Project Nature, Land Rover Defender 110 napędzany Teslą

Dyrektor zarządzający Williams, Guy Adams, dodał: „Jesteśmy zachwyceni zdobyciem tej pożądanej nagrody, która jest prawdziwym odzwierciedleniem ciężkiej pracy i zaangażowania naszego zespołu marketingowego. Bycie uznanym za najlepszego w kraju to fantastyczne wyróżnienie, na które naprawdę zasłużono”.

Williams Rochdale niedawno zdobył ogólny tytuł BMW Retailer of the Year 2021 podczas corocznych nagród marki.