
Sześcioosobowy zespół kierowany przez Chrisa Woodsa, menedżera ds. marketingu grupowego Williamsa, został doceniony za najlepszą w swojej klasie obecność w mediach cyfrowych i społecznościowych, strategiczne wykorzystanie wpływowych osób w celu ulepszenia produktu i wsparcia podczas kluczowych wydarzeń oraz dynamiczne podejście do marketingu.
Woods powiedział: „W konkurencyjnym sektorze, takim jak handel detaliczny markami motoryzacyjnymi, niezwykle ważne jest, abyśmy byli na szczycie naszej gry, jeśli chodzi o odkrywanie kanałów dotarcia do naszych odbiorców, a kreatywność jest kluczowa przy realizacji naszej strategii marketingowej. Uznanie jurorów jest prawdziwym odzwierciedleniem pasji i ciężkiej pracy wiodącego w swojej klasie zespołu, aby konsekwentnie tworzyć zintegrowane kampanie”.
Dyrektor zarządzający Williams, Guy Adams, dodał: „Jesteśmy zachwyceni zdobyciem tej pożądanej nagrody, która jest prawdziwym odzwierciedleniem ciężkiej pracy i zaangażowania naszego zespołu marketingowego. Bycie uznanym za najlepszego w kraju to fantastyczne wyróżnienie, na które naprawdę zasłużono”.
Williams Rochdale niedawno zdobył ogólny tytuł BMW Retailer of the Year 2021 podczas corocznych nagród marki.